- uređenje naselja i stanovanje;
- prostorno i urbanističko planiranje;
- komunalne djelatnosti;
- brigu o djeci, te starim i nemoćnim osobama;
- socijalnu skrb;
- primarnu zdravstvenu zaštitu;
- odgoj i osnovno obrazovanje;
- kulturu, tjelesnu kulturu i šport;
- zaštitu potrošača;
- zaštitu i unapređenje prirodnog okoliša;
- protupožarnu i civilnu zaštitu;
- i drugih poslova utvrđenih zakonom i Statutom Općine.
Prema Statutu Općine Čavle općinska tijela su
Upravni odjel
Informacije za građane
Zakonom o općem upravnom postupku (NN 47/09, 110/21) omogućeno je strankama podnošenje podnesaka (zahtjevi, prijedlozi, ispunjeni obrasci, prijave, molbe, žalbe, predstavke, prigovori, obavijesti, priopćenja) u pisanom obliku neposredno (u pisarnicu Upravnog odjela za lokalnu samoupravnu i upravu), poštom (na adresu Čavja 31, Čavle), elektroničkim putem (pisarnica@cavle.hr) ili se mogu usmeno izjaviti na zapisnik.
Obrazac zahtjeva možete pronaći na https://www.cavle.hr/obrasci/
Zahtjev se može podnijeti i usmeno na zapisnik u uredovno radno vrijeme za primanje stranaka ponedjeljkom, srijedom i petkom od 8.30h do 11.00 h, utorkom od 9.00 do 11.00 i od 13.00h do 17.00h. Četvrtkom se stranke ne primaju.
Zahtjev se podnosi u pisarnicu Upravnog odjela za lokalnu samoupravu i upravu Općine Čavle.
Službenik će u Zapisnik unijeti osobno ime odnosno naziv i adresu stranke te osoba ovlaštenih za zastupanje ako ih stranka ima, OIB stranke. Zahtjev mora biti razumljiv i sadržavati sve što je potrebno da bi se po njemu moglo postupiti.
Rokovi za rješavanje upravne stvari:
U upravnim postupcima pokrenutim na zahtjev stranke službena je osoba dužna rješenje donijeti i dostaviti stranci bez odgode, a najkasnije:
- u roku od 30 dana od dana podnošenja urednog zahtjeva u slučajevima neposrednog rješavanja
- u roku od 60 dana od dana podnošenja urednog zahtjeva u slučajevima vođenja ispitnog postupka.